Heikin luota lähdettyäni kerjäsin ja rukoilin, että pääsisin Olavin luokse asumaan. Hän suostuikin, tosin ilmoitti, että olemme sitten kuin avopari ainakin, ja avoliittoon kuuluu seksi. Myöhemmin hän ilmoitti minun olevan vain alivuokralainen, ja maksavan vuokran luonnossa. Kun hän sai tahtonsa lävitse, hän alkoi ajaa minua päivittäin pois. Lopulta hän lähti itse, mutta vieläkään en ole vapaa. Syistä, joita en tässä sen kummemmin voi kertoa, minun on pakko yrittää tulla toimeen hänen kanssaan.
Olen käyttänyt hänen tietokonettaan siellä ollessani, ja jälkeenpäin hän kuluttaa päivänsä käymällä läpi minun sivuhistoriaani. Sähköposti on kiellettyä aluetta, ja se pitäisi hänelle näyttää. Horoskooppeja ei saa lukea, sehän tarkoittaa sitä, että mulla on Joku.
Puhelimeni hän on aika ajoin vaatinut saada tutkia, josta syystä en sitä pidäkään mukanani. Hänen puhelimestaan sain soittaa äidilleni, mutta hän kuunteli vieressä, ettei vain äiti välitä minulle viestejä miehiltä. Jos vaikka naureskelin jotain asiaa äidin kanssa, tai puhe tuli esim. äidin naapurissa asuvasta naisesta, Olavi hermostui välittömästi. Jos en raahannut miehiä äidin luokse, niin raahasin niitä sitten äidin naapurin yksiöön...
Kerran Olavi taas sai raivarin, ja käytettyään minua kylmän vesihanan alla, ja riepoteltuaan aikansa kiskoi tukasta rappukäytävään, ja sielläpä sitten olin. Alasti.
Muistan ikäni kuinka hämillään naapurin poika, peittäen silmänsä kädellään, ojensi minulle pyyhettä, että pistä nyt edes tuo yllesi. Taisi poika rukka saada traumoja..  
Poliisit saapuivat, ja veivät minut äitini luokse. Olin kai saada syytteen itse, kun poliisit huomasivat Olavin polvissa naarmuja. Joo, taistelinhan minä vastaan, mutta kun tukasta revittiin lattiaa kohden, en muualle ylettänyt.
Kolmeen päivään en juuri pystynyt nukkumaan, koska joka puolella päätäni oli arkoja turvonneita kohtia. Käsivarret yhtä mustelmaa, kaula turvoksissa.. Kun kivut alkoivat hellittää, saatoin vain nauraa katketakseni, päätin että tästä lähtien ostan vain super-seksikkäitä pikkareita, ja heitän kulahtaneet heti pois, koska siinä vaiheessa kun nuori komea poliisi pitelee alushousujasi silmiesi edessä ja sanoo, että pistähän nämä jonnekin, toivoo totisesti, että pikkarit olisivat seksikkäät stringit kauhtuneitten sloggien sijasta.
Olavi ei pysty ymmärtämään miksi "panen" jotain muuta, kuin häntä. Hän ei halua elää kanssani, hän haluaa vain, että käyn tyydyttämässä hänen tarpeensa, ja häivyn taas tieltä. Uutta suhdetta en saa etsiä. Minun tulee elää köyhää elämääni ihan yksin vain hänen tarpeitaan varten.